Vítám Vás na stránkách, které vznikly z potřeby sdílet radosti partyzánského zahradničení.
Ráda bych také představila pár svých nápadů na zkrášlení některých pozapomenutých míst v Holešovicích a v neposlední řadě doufám,
že se ke mně někdo přidá…

31. srpna 2010

Jak to všechno začalo

Rok 2010 byl pro mě, co se týče partyzánského zahradničení rokem nula… Už si přesně nepamatuju, jak jsem se o fenoménu guerilla gardening dozvěděla, co ale vím naprosto přesně je, že mě ta myšlenka ihned naprosto nadchla. Takže jsem odsypala pár slunečnicových semínek z krmení pro sýkorky, nechala je naklíčit a předpěstovala doma asi deset slunečnic, které se na prvního máje přestěhovaly ke hřbitovní zdi na kraji Stromovky. Ale místo jsem nevybrala dobře, slunečnice si tam sluníčka moc neužily a tak se hodně vytáhly, potřebovaly podpěry a vyrostly maximálně do výšky půl metru. Vlastně ani moc nevypadaly jako slunečnice, ale i tak jsem z nich měla velkou radost a bavilo mě starat se o ně. A taky mi díky tomu došlo, že musím najít pro příští léto mnohem víc prosluněné místo. Jo jo, chybami se partyzáni učí…

První máj,
založení slunečnicového políčka
Takhle nějak vypadaly všechny
První rozkvetlá
Druhá skoro-rozkvetlá
...a další...
...a další...
...a další...
...a další...
...a další.
Večerní zalívání
Začátek dekadence...
...
...
...
...
...
...
...
...
Poslední statečná partyzánka

Žádné komentáře:

Okomentovat