Vítám Vás na stránkách, které vznikly z potřeby sdílet radosti partyzánského zahradničení.
Ráda bych také představila pár svých nápadů na zkrášlení některých pozapomenutých míst v Holešovicích a v neposlední řadě doufám,
že se ke mně někdo přidá…

27. ledna 2012

Podvečerní prodloužená

Vzhledem k výraznému ochlazení bylo potřeba prodloužit stávající svetřík. Užila jsem si to náramně, jen škoda, že mezitím zapadlo slunko a udělala se ještě větší zima. Chudák dubisko, potřebovalo by pořádnou armádu partyzánských pletařů a pletařek...






2 komentáře:

  1. Je to kouzelný, ale opravdu naivní. Vsadím se, že v rekordním čase bude vypáráno na prozaické účely. O CO!! Je načase tvrdě přistát v realitě:::Není nikdo, kdo tuhle partyzánštinu podpoří.Lidem prostě nezáleží, co je kolem hezkého, ani jeden příklad snahy nestačí. Co vy všichni na to? Je to přece vaše Stromovka- spousta zeleně, kterou si můžete v týdnu užít a užíváte, opravdu se nestydíte, že Vaše Stromovka takhle vypadá?? Všichni, zrovna právě vy můžete pomoci, prostě se dívejte kolem, kde to máte rádi a udělejtee něco pro sebe, pro nás.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, já jsem naivní a jsem taková ráda. Jen pro informaci, strom, který v létě ve Stromovce oháčkovala moje kamarádka svůj svetřík pořád má. Je smutné, že máte o světě a lidech tak špatné mínění A jsem moc ráda, že to vidím jinak.

    OdpovědětVymazat