Vítám Vás na stránkách, které vznikly z potřeby sdílet radosti partyzánského zahradničení.
Ráda bych také představila pár svých nápadů na zkrášlení některých pozapomenutých míst v Holešovicích a v neposlední řadě doufám,
že se ke mně někdo přidá…

10. února 2012

Zebra ve Stromovce?

Jdu si dneska Stromovkou a najednou... Vidím zebru! Nejdřív jsem si myslela, že mě šálí zrak, ale o kus dál stál mezi stromy slon, takže proč ne zebra, že? Je krásná, strašně vysoká (zhruba stejně jako já a já nejsem z těch nejmenších), pruhovaná a plachá. Proto jsem ji nevyfotila. A taky proto, že jsem si nevzala foťák... Tak snad budu mít zase někdy štěstí, potkám ji tam a vyfotím. Abyste mi věřili... Nebo pokud ji potkáte dřív, vyfoťte a pošlete mi ji, hm? 

2 komentáře:

  1. Bez foťáku na safari! Snad si zebra lokalitu oblíbí a příště se Ti jí podaří vyfotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já netušila, že jdu na safari... Snad jsou zebry stejný jako ptáci a zdržují se pořád na stejných místech.

      Vymazat