Vítám Vás na stránkách, které vznikly z potřeby sdílet radosti partyzánského zahradničení.
Ráda bych také představila pár svých nápadů na zkrášlení některých pozapomenutých míst v Holešovicích a v neposlední řadě doufám,
že se ke mně někdo přidá…

15. srpna 2012

Smutná zpráva

V noci ze 7. na 8. srpna byla vážně zraněna osamělá partyzánská bojovnice. Nic jí nebylo platné maskování květu, předčasně jsem se radovala, že když odkvetla, je už v bezpečí před nepřátelským útokem... Nezbylo, než jí uštědřit ránu z milosti. Škoda, sýkorky na Štědrý den nedostanou lokální nadílku. 




Poslední rozloučení se statečnou bojovnicí proběhne v pátek 17. srpna v podvečerních hodinách na místě, kde prožila svůj tříměsíční partyzánský život. Vhodným nápojem pro tuto příležitost je černé pivo...

4 komentáře:

  1. Jsi šikovná, super! Moc se mi líbí tvé snažení, pokouším se v K. Varech o něco podobného,od září možná i v Praze. Ať vše roste a vandalů :-( co nejméně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milé povzbuzení. Vandalů je sice bohužel dost, ale partyzáni to rozhodně nevzdají! Pokud budeš v Praze, ozvi se, můžeme něco osázet společně. PZ

      Vymazat
  2. Broučku, to je mi moc líto, nakopat jim....zepředu. Čest její památce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mé milé Mefistovo. Poslední rozloučení se statečnou partyzánkou mi trošku spravilo náladu... PZ

      Vymazat