Vítám Vás na stránkách, které vznikly z potřeby sdílet radosti partyzánského zahradničení.
Ráda bych také představila pár svých nápadů na zkrášlení některých pozapomenutých míst v Holešovicích a v neposlední řadě doufám,
že se ke mně někdo přidá…

9. září 2012

Konečně něco veselejšího!

Po bezhlavé žirafě a posledním rozloučení se statečnou partyzánkou už bylo na čase, aby se zase pro změnu něco povedlo...


Stateční partyzáni z truhlíku se rozhodli, že mi na konci léta vynahradí ne příliš úspěšnou sezónu. Moc děkuju, povzbuzení jsem rozhodně potřebovala! 


2 komentáře:

  1. Koťátko, ty jsou nádherný, gratuluju, ať se drží!! Moje pavlačová zahrádka skomírá, musím tam narvat osvědčené skalničky, ty snad přežijou i zlý kukuč sousedův..... Pěstění zdar .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letošek je ve znamení nečekaných květinových objevů. Dřív se afrikány (a muškáty, viz níže) vůbec nelíbily... Teď jsem z nich nadšená. A hlavně povahou jsou to fakticky partyzáni - přežijí všechno a lidi je nekradou! Jo a 19. 9. vyjde Vlasta s článkem o partyzánském zahradničení, kde by měla být zmíněna i moje maličkost... Se musím trošku pochlubit :-). Zelené zdar!!!

      Vymazat