Vítám Vás na stránkách, které vznikly z potřeby sdílet radosti partyzánského zahradničení.
Ráda bych také představila pár svých nápadů na zkrášlení některých pozapomenutých míst v Holešovicích a v neposlední řadě doufám,
že se ke mně někdo přidá…

20. března 2013

Jaro?

Někdy kolem půlky března přijde jaro za zimou a říká jí: "Už zmiz, zimo, nikdo na tebe není zvědavej, všichni se těší na mě." Ale zima se nedá: "Ještě není tvůj čas, počkej si. A teď vypadni, tady zatím vládnu já!" Začnou se prát, jaro zimu zabije a zima je pak tuhá...

(Velmi volně podle "pohádky" pana Mardoši)




5 komentářů:

  1. Bohužel je to dost pravdivá pohádka! Letos teda určitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos tam možná mělo být: přijde takhle V PŮLCE DUBNA jaro za zimou...

      Vymazat
  2. Báječný blog! Sdílíme tutéž víru, jen já mám k dispozici o pár (hekt)arů víc... Díky za krásnou Stromovku pro mé Pražáky.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá partyzánko! Chystáme u nás guerillovou akci a ráda bych tě pozvala. Podívej se prosím na http://mikrousi.smyslzivota.cz, tak čtvrtý příspěvek odshora, a ozvi se, jestli tě to láká.

    OdpovědětVymazat