Vítám Vás na stránkách, které vznikly z potřeby sdílet radosti partyzánského zahradničení.
Ráda bych také představila pár svých nápadů na zkrášlení některých pozapomenutých míst v Holešovicích a v neposlední řadě doufám,
že se ke mně někdo přidá…

23. července 2013

Líbilo by se vám...

...jít Stromovkou a narazit na "knihovnu" - kufr plný zajímavých knížek pro malé i velké? Sednout si na deku nebo do trávy a začíst se do vypůjčené knížky? Nebo si nechat na přání předčítat pohádku (či cokoli jiného)? Líbilo by se vám povídat si v parku o svých oblíbených knihách s ostatními návštěvníky "knihovny"? Pokud ano, napište mi. Mně by se to líbilo moc, tak teď zjišťuju, jestli nejsem jediná... 

4 komentáře:

  1. To by se mi líbilo velmi! Taková knihovní vitrína už se semtam vidí, třeba kousek od Kulaťáku.:)Pescadora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za odpověď! Tahle knihovna nebude ve Stromovce pořád, chci tam mít fakt hezký knížky, takže tam budu s nimi. PZ

      Vymazat
  2. Jej, to by se mi líbilo :) Stromovku mám trošku z ruky, ale kvůli knížkám (a knihomolům) bych se tam klidně vydala. Mimochodem, nejezdí do Stromovky i bibliobus Oskar? Má teď, tuším, nějaká letní stanoviště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, na knihovně se pracuje, dám vědět, až se vydá na své stanoviště :-). PZ

      Vymazat