Vítám Vás na stránkách, které vznikly z potřeby sdílet radosti partyzánského zahradničení.
Ráda bych také představila pár svých nápadů na zkrášlení některých pozapomenutých míst v Holešovicích a v neposlední řadě doufám,
že se ke mně někdo přidá…

20. března 2014

Je jaro...

...tak ať nám vše kvete pod rukama.


P. S. Najdi deset rozdílů oproti poslední fotce Pařížského okna!

7 komentářů:

  1. 8 květináčů, 1 miska a 1 mimozemšťan na niti (v posledním okně jen něco žlutýho)
    Kolik piv jsem vyhrál? Tři?

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně, tři! Ale musíš si je dát najednou :-). Nicméně i další mají stále šanci, těch rozdílů je tam víc (a podstatnějších!). PZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak víc? Najdi deset rozdílů!!! Já je našel, tak jaký další?!?

      Vymazat
    2. Brbla je tady! A soutěživej :-). Ber to tak, že je tam několik sad deseti rozdílů...

      Vymazat
    3. To je pěkná blbost! Stejná, jak opičky na drátách!

      Vymazat
  3. Takze predevsim drive jsme se koukali na okno do vnitrobloku - takze moznosti jsou dve, okno se preneslo do ulice aneb se vubec preneslo do jineho bytu!
    hledam vsude kontakt na Vas, ale nevidim, jak Vam muzu poslat zpravu? Potrebovala bych poradit ohledne slunecnic!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně, to jsou ty podstatné změny! Ano, je to úplně jiné okno úplně jinde v Holešovicích! Kolik piv jste vyhrála :-)? Email na mě je PartyzanskaZahradnice@seznam.cz, nebo jsem jako Partyzánská Zahradnice na FB. Těším se na dotaz a přeju krásné jarní dny. PZ

      Vymazat