Vítám Vás na stránkách, které vznikly z potřeby sdílet radosti partyzánského zahradničení.
Ráda bych také představila pár svých nápadů na zkrášlení některých pozapomenutých míst v Holešovicích a v neposlední řadě doufám,
že se ke mně někdo přidá…

15. června 2015

Důležité rozhodnutí

Krásný letní večer, kdy jsem se rozhodla nečekat na pomoc se scénářem k hříčce pro Divadlo jednoho kufru a pustila se do práce. Po těch třech letech už bylo vážně načase!
Mezitím se ve velkém kufru, který byl původně pro divadlo plánovaný, zabydlely vlny a bambule Úletu ovčí babičky. Menšího nalezence jsem darovala Rodinném divadlu na loutky, ale kufry ke mně od důležitého nálezu stále přicházejí, takže moje divadélko už ten svůj zase má. Je to ten nejmenší ze sbírky (která momentálně čítá pět kousků...). 
Plán večera je přepsat všechny nápady ke hře na jedno místo (do krásného bloku, který jsem přesně pro tyto účely dostala), následně rozepsat na jednotlivé papíry a třeba se mi z toho nakonec poskládá nějaký příběh...


Žádné komentáře:

Okomentovat